Is er een drive-in bioscoop in Nederland?

Zo'n één waarin je vanuit de auto naar een groot scherm kijkt. Zie je veel in amerikaanse films, lijkt me te gek om er een keer heen te gaan.

Wanneer er eentje is vlak over de grens bij duitsland of Belgie wil ik het ook graag weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Ja er is er inderdaad weer een in nederland starlightdrive-in in Horn ben er al een paar keer geweest echt een aanrader super groot scherm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Blijkbaar wel: Starlight Drive-in in Horn (Limburg).
Lijkt me ook leuk om een keer heen te gaan. Maar dan wel liefst naar een echte klassieker. Het aanbod van 2011, dat je nog op de site kunt vinden, spreekt me niet zo aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,

Sinds 2001 is er geen permanente drive-in bioscoop in Nederland meer.