Hoe veel is dit briefgeld ongeveer waard?

Op de afbeeldingen zijn grieks, tsjechoslowakaans en italiaans briefgeld te zien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik vermoed dat dat helemaal niets meer waard is, omdat er nog genoeg van die biljetten op zolders liggen.

Toegevoegd na 11 uur:
Jullie hebben gelijk, vermoeden is niet goed.

Op marktplaats staan heel veel Lires te koop:
http://kopen.marktplaats.nl/postzegels-en-munten/bankbiljetten-europa-niet-eurobiljetten/type-los-biljet/c1788.html?xl=1&ds=to%3A1%3Bl1%3A1784%3Bl2%3A1788%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Bkw%3Aitalie%3Bosi%3A2&ppu=0&postcode=7451HA&p=1&av[2944][0]=54064

Een korte klik-rondgang leert dat er op bijna geen enkel biljet een bod gedaan is, met uitzondering van de echt oude biljetten (die al niet meer in de omloop waren in de laatste jaren voor de Euro kwam).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet niet vermoeden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad want hier heb ik niks aan...