Waar kan ik online Latijns leren? Ik heb nog geen ervaring.

Hallo allemaal,

Ik wil graag Latijns leren. Het liefst wil ik online kunnen leren en oefenen.

Als iemand een website weet, of een andere manier om Latijns te leren hoor ik het graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

les 1: het is latijn, niet latijns;)

verder, volgens mij is er niet echt een plek op internet om het echt te leren met opdrachten e.d erbij, maar als je gewoon de grammatica regels en werkwoordsvervoegingen uit je hoofd wil leren dan kun je eens kijken op wikipedia of www.latijnengrieks.com onder het kopje "grammar"

ik hoop dat je hier verder mee komt:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het zeker ook latijn amerika.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, oke. Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Een combinatie van online werken en leren is via de LOI. Dat is een vorm van afstandsleren waarbij je prima begeleid wordt. Je diploma Latijn heb je binnen 10 maand binnen en kost dan ca 500 euro. Dat vind ik nog wel te overzien!

Als je echt als autodidact aan de slag wilt, zou je kunnen beginnen met de link die ik als bron 2 heb ingevoegd. Alleen is dit helemaal zelfstandig, zonder feedback en certificaat of diploma.

Heeeel veel succes, het lijkt me niet eenvoudig!

Toegevoegd na 1 minuut:
Link 3: deze meneer doet ook erg zijn best! Lijken me prima lessen!