Brief schrijven in het Engels over een Nederlandse traditie?

Zoals de titel al zegt, een brief schrijven over een Nederlandse traditie, in het Engels. Alleen, ik ben niet zo goed in Engels en ik weet niet echt een goede traditie dus, wie wilt mij helpen door een Nederlandse tekst over een traditie in het Engels te schrijven?
Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Sinterklaas, en dan kun je in de je brief de verschillen tussen sinterklaas en de kerstman beschrijven. Of schrijf over queen's day ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Sinterklaas, Koninginnedag, haring happen, Oud en nieuw (vuurwerk en oliebollen kennen ze niet in Engeland met oud en nieuw), nieuwjaarsduik, oranjelegioen, fietsen, schaatsen, voordringen. Als je moeite hebt met schrijven kan ik je adviseren het eerst in Nederlands te schrijven en zin voor zin in Google vertaal te doen. Let wel: gebruik korte zinnen en let op schrijffouten in het Nederlands. Maar docenten vinden het vaak leuk als je zelf iets schrijft. Liever fout geschreven door de student dan knip/plak of vertaalmachine werk.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinterklaas is echt iets typisch Nederlands, alleen wel lastig uit te leggen. Ik zou proberen niet Google vertalen te gebruiken omdat die niet erg goed is. Misschien kunnen vrienden of familie helpen met het vertalen of anders is www.vertalen.nu/zinnen misschien een oplossing, maar vertaal machines zijn niet altijd even goed.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou kunnen vertellen dat santa door nederlanders naar amerika is gebracht en dus afstamt van een nederlandse traditie , santa claus - sinter klaas lijkt best op mekaar
maar een andere traditie is het schaatsen ( wedstrijd )
dat is ook best nederlands schaatsen is bij ons als bij hun
bijvoorbeeld de NBA wedstrijden zijn of het baseball
( honkbal )
Dat de New york yankees eigenlijks new york jan kees heet maar omdat de amerikanen dat niet uit kunnen spreken het Yankees is geworden
ik hoop dat ik je geholpen heb