Komt de tentoonstelling van Ruud van Empel ook naar de Kunsthal of een ander museum in Rotterdam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou 'm ook dolgraag in Utrecht zien! Zijn werk is zo prachtig (vooral de natuur series), ik zou het heel graag eens in het groot zien.
Maar daarvoor zullen we beiden helaas naar het noorden moeten.

Antwoorden (1)

Dat staat volgens zijn website helaas niet in de planning. Hier kan je zien wat wel op de planning staat: http://web.ruudvanempel.nl/exhibitions/348-current-exhibitions.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt! tis idd prachtig wat hij maakt.