Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe noemt dit boy band ?

http://www.youtube.com/watch?v=D0JRkT-G7Kc

Toegevoegd na 4 minuten:
ik vraag gewoon om de naam van deze boy band. dus de naam van deze groep zangers.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amadea
14 jaar geleden
Video kan in Nederland niet bekeken worden en de vraag is zeer onduidelijk. Wat bedoel je eigenlijk te vragen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is je vraag? Ik kan em niet ontcijferen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap er ook niet veel van nee..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bedoelt hoe het nummer heet en de band: dat is: One direction - What Makes You Beautiful oftewijl: 1D. Dat zie ik op me blackberry..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze video bevat inhoud van SME, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land. Hoe noemt........is Vlaams voor: hoe heet. Dus de vraag is:
Hoe heet deze Boy Band.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De naam van de groep is One Direction. Het is een Brits-Ierse boyband, bestaande uit de leden Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles and Louis Tomlinson.
(Lees meer...)
Amadea
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

One direction met, Wat makes You beautiful.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ik ben weer zo dom om mijn antwoord in de reacties te zetten x) stupid me... :/
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing