Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een politiek instructeur?

Ik ben bezig met een werkstuk over de 2e wereldoorlog en er staat hij werkte hierna enige tijd als politiek instructeur' '
En ik weet niet wat het betekent en kan het ook niet vinden....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
464
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Boeiende vraag +

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

iemand die uitlegt hoe je met de politiek om moet gaan. Bijvoorbeeld bij arbeiders:

http://www.dwa.amsterdam.nl/@463054/pagina/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een politiek instructeur is iemand die je onder andere inzicht leert verwerven in de denkpatronen en de handelswijzen van jezelf én van andere politici.

Een politiek instructeur leert je onder andere begrijpen waarom in bepaalde situaties bepaalde strategieën worden gevolgd.

Een politiek instructeur probeert de bestaande bruggen, tussen politici onderlingen tussen politici en het volk, intact te houden en/of nieuwe bruggen te bouwen indien nodig. Met bruggen bedoel ik hier de psychische en emotionele connecties tussen mensen met uiteenlopende visies hé ;-)

Je zou de politiek inspecteur spreekwoordelijk de 'therapeutische gps' in het politiek landschap kunnen noemen.
'Therapeutische' gps omdat die niet enkel een richting aanwijst maar ook de noodzaak en/of het belang van bepaalde connecties of een bepaald traject over moet kunnen brengen.

Veel succes met je werkstuk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding