Hebben het KKK logo en het Vodafone logo iets met elkaar te maken?

Toegevoegd na 39 seconden:
Ik heb er echt plaatjes bij gedaan. Ik ga het nog eens proberen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik stel de vraag vanwege de rode druppel in beide logo's.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

De cirkel is met een aanhalingsteken erin. Dit hebben zij gedaan omdat het volgens Vodafone een gesprek suggesteert.

Waarom die van de KKK erbij zit, geen idee... Maar denk dat ze vrij weinig met elkaar hebben te maken, aangezien Vodafone het over communiceren heeft, en de KKK...daar niet echt bekend om staan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een brandend kruis in je voortuin lijkt me anders een vrij duidelijk boodschap ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vodafone maakt reclame voor tweerichtingscommunicatie. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad ;) Haha dat is een betere omschrijving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt!
Ik heb het opgezocht.
Die druppel bloed symboliseert het pure Arische ras dat niet vermengd mag worden met andere(= niet blanke) rassen.
Echte racistische instelling dus,kan me niet voorstellen dat dit iets met Vodafone te maken heeft.

Andere antwoorden (3)

Het is/lijkt hetzelfde maar de betekenis zal zeker anders zijn!
De vodafone lijkt op een spraak balon, en de kkk op een druppel bloed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helemaal niks. je zou ook kunnen vragen heeft vodafoon iets te maken met 666?
Dit logo werd bekritiseerd omdat er drie Zessen (6) in verborgen zitten. Zie je ze?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dit logo zou je 3 zessen kunnen zien(met enige fantasie),op die andere zie ik dit niet hoor! Oke,het zijn bij Vodafone duivelse racisten,haha,iedereen is bij deze gewaarschuwd!;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps,foutje!
Op die andere zie je ze ook!o_o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar dat van die duivelse racisten blijft sterk hahah, ik heb zowiezo geen Vodafone, grensgebied hier en dus geen bereik met Vodafone maar nu met dit complot erachter ontdekt te hebben dus echt noooooooooit geen Vodafone meer hahah
Ik vermoed dat die druppel/dat aanhalingsteken zo'n algemeen symbool is dat je het in nog veel meer logo's kunt terugvinden en dat er zeker geen verwijzing bedoeld is.