hoe maak ik zijde rozen?

Toegevoegd na 1 uur:
En waar haal ik dan de materialen vandaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou me er een kopen en die uitelkaar halen... Ik kan wel zijden tulpen maken..,

Materialen hiervoor kun je bij elke stoffen winkel halen. Ik maakte de rozen vroeger van crepepapier en dat deed ik als volgt : reep stof dat aan de bovenkant een halve cm over de gehele reep omvouwen zou het wel strijken dan blijft de rand er fijn in zitten. Daarna ga je op een rustige manier een klein rolletje draaien en zorg je dat je de onderkant meedraait. Als je de roos in model hebt dan afbinden met een touwtje zodat het niet los kan gaan. Het is misschien verstandig om het eerst te oefenen met crepe papier zodat je de handigheid erin krijgt. Succes Toegevoegd na 5 minuten: Je zou ook nog op de markt kunnen kijken die verkopen ook wel zijde. Toegevoegd na 18 uur: Ik heb vanmiddag nog eens voor je rond gekeken en kwam terecht bij een hobbywinkeltje. Daar heb ik diverse boeken zien staan waar ook deze dingen in staan beschreven heb echter maar vluchtig gekeken. Dus probeer eens in een hobbywinkel je geluk. Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100