Je zingt met je kopstem als je niet zonder hapering glissando naar je laagste toon in je bereik kunt zakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee je zingt met je kopstem als je zonder haperen je hoogste toon bereikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt je normale spreekstem, en als je met je stem hoger en hoger gaat ga je op een gegeven moment vanzelf naar je kopstem, het is veel zachter (kan je natuurlijk hardertrainen) en je kunt veel en veel hoger met je kopstem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eén keer zangles en je weet het. Zo iemand kan het je laten voelen, en dan vergeet je het nooit meer.