wie weet er goede tattoo shops in de buurt van Eindhoven?

ik wil graag de naam van mijn zoon op mn arm laten tatoeëren, maar wil dat wel laten doen bij een goed artiest. niet bij de eerste de beste.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Plaatsen voor tattoo in de buurt van Eindhoven

Dragon Tattoo - Plaatspagina
dragontattoo.nl - Kerkstraat 38, Eindhoven - 040 2461679

Arie's Tattoo - Plaatspagina
www.tattooarie.nl - Halvemaanstraat 81, Eindhoven - 040 2573247

Belle Nouvelle Piercingatelier - Plaatspagina
www.bellenouvelle.nl - Kruisstraat 113, Eindhoven - 040 2372183
eyecatcher tattoos - 1 recensie - Plaatspagina
www.eyecatchertattoos.nl - Pastoor van Arslaan 7, Eindhoven - 06 28780607

Skin Lines - Plaatspagina
www.skinlines.nl - Van Thienenlaan 55, Eindhoven - 040 2467586

Eindhoven Ink Tattoo & Piercing Studio - Plaatspagina
maps.google.nl - Willem de Zwijgerstraat 1, Eindhoven - 040 2370777

Voodoo Tattoo - Plaatspagina
www.voodootattoo.nl - Winkelstraat 1, Eindhoven - 040 2940098

Zo zie je : er zijn er genoeg.
Alle tatooshops moeten tegenwoordig aan strenge eisen voldoen.
Het beste is om er een paar te zoeken en te kijken hoe de mensen zijn, of de sfeer bevalt, voorbeelden van hun werk bekijken etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Boks Skip de rest en laat de eerste staan> Dragon Tattoo staat heel hoog aangeschreven. De eigenaar Greg Orie, heeft heel wat prijzen in de wacht gesleept en staat wereldwijd goed aangeschreven. Ga aub niet naar een prutser, want geloof me, daar krijg je spijt van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je nog geen tattoo hebt, heb je de keuze voor wel of geen tatto.