Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan een professionele aanbieder van fotoboeken aanbevelen?

van professionele kwaliteit op dik (kartonachtig) papier of gelijksoortig ruw papier, zoals bij professionele afdrukken. En liefst met lederen kaft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Printing-1 wordt ook een glansafwerking aangeboden. Hoogglans is voor een meerprijs verkrijgbaar, maar ik vind glossy fotoboeken gewoon echt mooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik maak gebruik van dixons fotoservice. Heel tevreden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de TNT.
Makkelijk te knutselen, goede service, leuke extra's als tekeningetjes, sierlijsten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar wel contact mee gehad: http://www.superfoto.nl/

Een andere die erg goed is, is Apple. Daar heb ik het resultaat wel degelijk van gezien. Met recente Apple software kan je makkelijk je eigen fotoboek maken. Als dat de 'professionaliteit' is die je bedoelt tenminste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ahum.
Volgens de producent blijven de kleuren van albums op fotopapier (400 gr/m2) langer behouden. Zonder opbollende pagina’s, ook te gek voor een trouwalbum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest flexibele manier is met het CEWE-fotoboek. Hier vind je tests van twee goede aanbieders:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing