Mag je een tatoeage als je in de toerisme werkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je een spinnenweb in je gezicht (of 56 sterretjes) of heb je ergens een vlindertje op een plekje waar niemand het ziet?

Het beste antwoord

Ligt er natuurlijk aan.
-Mag het van de werkgever.
-Is het goed te zien (Als bijvoorbeeld badjuf/meester in een vakantiedorp/hotel natuurlijk niet), maar ben je bijvoorbeeld bezig met jongerenactiviteiten en heb je gewoon een shirt aan of iets wat de tatoege bedekt neem ik aan dat het gewoon mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat zal afhangen van de werkgever. Ik ken een meisje dat tatoos heeft en in een hotel werkt, zij moet lange mouwen aan en de tatoo op haar been (ze moet in een jurk) met huidkleurige leukoplast aftapen. Denk maar zo: Zolalg je nog geen tatoo hebt, heb je nog de keuze of je wel of niet een tatoo wilt hebben. Ik ben nog nooit een meisje tegengekomen die zei: "ik wil geen jongen zonder tatoos", maar wel andersom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt van je baas af. Bij het bedrijf van mijn zoon mag het niet. Hij werkt als receptionist in een hotel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik een reisadvies wil dan zou ik het wantrouwen als iemand die een kruisje of davidster draagt me Israel adviseert, of iemand met een "bemand" kruisje die denkt dat Rome me wel zal lijken. Hetzelfde zou ik hebben als iemand met een tatouage een bepaald strandgebied aanprijst. Je geeft met sommige versieringen aan dat je bij een bepaalde groep wilt horen en wil je klant dat ook wel?