Als je later iets met acteren wilt doen, wat voor opleiding moet je dan doen?

Ik wil later heel graag acteren en op school hebben we van die keuzewijzers gehad. Maar het probleem is dat ik geen opleiding of zoiets kon vinden wat hiermee te maken had. Dus vroeg ik me af wat voor opleiding je daarvoor moet kiezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

zie bijgaande link, theateropleidingen. Daar zit geheid bij wat je zoekt.
12 jaar geleden
Je hebt verschillende HBO Theaterscholen. Moet je ff op google kijken. En je kunt ook acteer workshops/cursussen nemen om te kijken wat je er van vind. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordat je begint moet je natuurlijk zoveel mogelijk te weten komen over acteren. Je kunt tijdens school al aan jeugdtheater doen. Je zou eerst kunnen beginnen met een theatercursus bij bijvoorbeeld De Jeugdtheaterschool in Amsterdam. Er zijn ook verschillende theateropleidingen in Maastricht, Tilburg, Utrecht en Amsterdam.