De uitgever bepaalt de prijs. Mogelijke criteria:
- de dikte van het boek
- de bekendheid van de schrijver
- het genre
- de prijsverhouding tussen de papieren en digitale versie
- de prijs van soortgelijke boeken op de markt
- de productie-/verspreidingskosten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (2)

Ik denk gewoon naar het aantal uren en de dikte van het boek ofzo aan de hand daarvan bepalen ze het en ik denk dat de maker de prijs bepaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die prijs ligt heel erg rond de prijs van het orginelers boek. Vaak iets eronder. De uitgever bepaalt de adviesprijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat de prijs van een digitaal boek dicht bij de prijs van het gedrukte boek ligt verbaast mij nu juist. De productiekosten van een digitaal boek zijn veel lager dan van een gedrukt boek.