Waar vind ik dit beeldje? Millennial Gaia beeld van Oberon Zell

Ik ben al een tijdje op zoek naar dit beeldje. Ik weet dat ik het op internet kan krijgen, maar het kost gemiddeld 115,00 euro en ik vind dat veel geld en wil het daarom liever eerst zelf zien voelen en vasthouden.
Ik woon in drenthe maar heb nog geen verkooppunt kunnen vinden, kunnen jullie mij helpen aan de naam van een winkel redelijk in de buurt waar ze deze verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi!!!
Gaia betekent toch "moeder aarde"?
En het is volgens mij ook een milieu organisatie zoals Greenpeace.
Hoop dat je het vindt!;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt! Ja, ik hoop het ook, het is zo prachtig!

Antwoorden (2)

Op deze site,waarvan ik geen idee heb hoe oud ie is,kost deze vruchtbare dame slechts 65 dollar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor de reactie. Dit is idd het beeldje, maar ik zou het graag eerst willen vasthouden en de verzendkosten zullen ook niet mis zijn ben ik bang, stel dat het ook nog retour zou moeten.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je verder op de site klikt,zie je dat ze het hebben over free shipping.misschien dat dat ook voor het beeldje geldt. Vasthouden zal idd erg moeilijk worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt ook nog met de invoerrechten uit Amerika te maken denk ik, jammer. Maar ik heb een winkeltje gevonden inmiddels die het mss wel zou willen bestellen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wens je veel succes met Madame Gaia.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hier is ze op voorraad: https://elvegeluk.nl/product/moeder-aarde-gaia/
Bij de winkel Faery Goods in Gorinchem is ze te koop voor 55€.