Welke veiling (van de categorie cursussen) is er op 27 mei te doen? Hij stond op www.vakantieveilingen.nl .

Ik ben die week daarna jarig, en mijn ouders hebben wat geregeld, alleen weet ik niet wat, en wil ik het wel weten. Volgensmij moet je bij de cursus iets maken, en is het niet al te duur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij was er dus een week ofzo geleden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind je een verrassing zo eng?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik ben gewoon nieuwsgierig. maar weet je het ? want een antwoord was leuker geweest :-)

Het beste antwoord

Vaak als je iets op vakantieveilingen.nl koopt, krijg je een bon oid waarmee je de betreffende cursus kunt mailen/bellen om een dag af te spreken.
Hier zul je op deze manier dus niet achter komen ben ik bang!
Nog even geduld dus ;-)
Alvast een fijne verjaardag en veel plezier met je cadeau!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou daar kan ik misschien wel misgegrepen hebben. Ik wilde bieden op een dagje zandvoort, het race circuit... Maar die was al weg.. En ferarri rijden.. Maargoed, het blijft een gokje...Laat je nog weten wat het geworden is?