Waar vind ik mooie foto's van een Volkswagen T1 of T2 die geschikt zijn om als schilderij af te drukken? Bv. zoals ze vaker in tijdschriften staan!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Die vind je op het internet.

Type bij google volkswagen T1 of volkswagen T2
Selecteer "afbeeldingen".
Dan kom je heel wat plaatjes tegen.

Kies er een uit en kijk op welke website het plaatje staat.
Neem dan contact op met de eigenaar van die
website of van die foto en vraag of je die in een
groter formaat kan bestellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dan kom je bijvoorbeeld op sites als:
oldtimerverkopen.nl
vitagebus.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ik heb uiteraard al flink gegoogled maar ik zie in tijdschriften vaker zulke leuke foto's staan, in plaats van een busje voor de garagepoort;)

Ik ga wel zeker even kijken op je linkjes!

Toegevoegd na 1 uur:
Bedankt, Vpostma. Heeft u toevallig ook nog foto's van de busjes waarvan de foto vanuit de binnenkant is genomen? Dus met landschap erbij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op onze site www.keverevents.nl ik heb nog wel meer foto's