Mijn televisiekabel is meer dan 30 mtr lang uit een stuk. Nu heb ik ruis in mijn beeld. Wat kan ik het beste doen?

Tv kabel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Versterker ertussen.

Voor het beste effect aan het begin van de kabel.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het coax snoertje in de versterker en van de versterker kabeltje naar je CAI aansluiting. (kort kabeltje)

De stekker van de versterker in het stopcontact.

Kan je ook nog splitter ertussen doen van 1 naar 3 kabels.

En anders kijk of je geen haakse knikken in je kabel hebt zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het mogelijk is maak je de kabel korter, maar als je echt de volle 30 meter nodig hebt zou je een versterker kunnen plaatsten, heeft bij mij goed geholpen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zo een versterker werkt top! Hebben wij er ook tussen gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien mogelijk, zou ik kiezen voor een draadloze zend-/ontvanginstallatie, zoals een router ook werkt. Voordeel is geen gesleep of aanleg van kabels en de vrijheid om het toestel op een andere plek neer te zetten.

Toegevoegd na 38 seconden:
Succes.