Wat is de Beste vertaling van deze teks in het spaans

het land Spanje ligt op het bijna zuidelijkste puntje van Europa, en is daarmee een van de warmste landen in Europa.
Barcelona lig vlak onder de Pyreneeën in het noorden van Spanje.

Spanje bestaat voor twee derde uit een centrale hoogvlakte en voor de rest uit imposante gebergten.
Belangrijke rivieren zijn de Duro, de Taag en de Ebro.
dit is de tekst

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

EL país de España es situado al punto sur de Europa y es uno de los países más calurosos de Europa. Barcelona es situado justo al sur de los Pirineos en el norte de España. España consiste por gran parte del altiplano central y por otra parte de montañas impresionantes. Los rios mas importantes son el Duro, el Tajo y el Ebro.

Ik studeer Spaans, heb sommige dingen wat ruimer genomen omdat ze dan beter klinken. Waar heb je het voor nodig?