Nee vanaf 13jaar mag je ligt werk doen volgens de wet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt? hm!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vakken vullen fruit plukken
Werken mag niet, dat is kinderarbeid.
maar klusjes doen is helemaal primá, je ouders kunnen altijd wel een handje gebruiken (of de buren).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou de auto van je ouders of een buurman kunnen wassen voor een beetje zakgeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Auto wassen (met zeep) aan de straat is verboden ivm het milieu, staat een boete op... Hoe gaat deze 10jarige die betalen??:p en een 10jarige met de auto van zijn ouders naar de wasstraat laten rijden...... Hm toch niet zo een best idee :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit verschilt per gemeente. In sommige verboden in andere toegestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En anders de boodschapjes doen voor je oude buurtjes of de straat aanvegen bij je buren
Nee, maar misschien krijg je je ouders zover om te poetsen voor 1à2 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan me niet voorstellen dat je ouders gaan poetsen voor dat bedrag, en eigenlijk denk ik dat niemand dat doet
Heitje voor een karweitje mag altijd wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mensen laten hun winkelwagentje slingeren, even terugbrengen en je hebt weer 0.50 of zelfs 1,00 euro verdiend. Wat je ook kunt doen is aan je moeder vragen of je lege flessen mag inleverenen en het statiegeld mag houden, scheelt haar weer een hoop gesjouw. Kun je ook aan familie, de buren of kennissen van je ouders vragen.

Succes!!