Ik zag ooit in een programma een Mongoliër die een ruit insloeg, direct erna stampte hij er iets doorheen wat op plastic leek. Waarom doet hij dat

Weet jij het antwoord?

/2500

In Mongolie, waar Mongoliers zijn de meeste mensen Nomaden en reizen dus van plek naar plek. Vaak met paarden. Waarschijnlijk had hij nog nooit een auto gezien, en dacht dat het een eng beest was ofzo. Jij bedoelt waarschijnlijk iemand met het Syndroom van Down? Tja waarom doen mensen dingen, rare dingen, leuke dingen, stoute dingen, domme dingen..... Alleen diegene die ze doet kan dat beantwoorden. Toegevoegd na 1 minuut: Ik bedoel natuurlijk: In mongolië, waar mongolen wonen zijn de meeste mensen Nomaden....

geen idee, maar degene voor mij, gaat er gelijk vanuit dat iemand die Mongoliër typt iets anders bedoelt.. beetje vreemd.. maar goed ik weet het antwoord op je vraag niet.. maar mensen uit Mongolië hebben wel degelijk auto's gezien, want die heb je daar ook, en in buurlanden waar ze heen gaan voor handel enz enz, ook al hebben de meeste mensen ze zelf niet, de meeste mensen kennen ze ongetwijfeld wel... Ik heb het programma wat je bedoelt niet gezien, misschien als je een naam en datum weet kan ik je wel antwoorden.

Dit was wijle Bart de Graaf, hij deed dit om de politie wat te doen te geven. Was in R,dam word soms herhaald op kanaal 101 bnn

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100