Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zag ooit in een programma een Mongoliër die een ruit insloeg, direct erna stampte hij er iets doorheen wat op plastic leek. Waarom doet hij dat

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
582
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marleen, als je iets niet snapt, dan ga je toch niet 'huh' roepen.. Hou je dan liever stil.. Of vraag of hij/zij het beter kan uitleggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt toch op het zelfde neer ?
Jij enig idee waat dit over moet gaan dan ?
Kimath
13 jaar geleden
Wat voor programma was dat dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind huh een gepaste opmerking hoor, wijsneus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Programma, law and order
Het Leken gewone westerse mensen, maar met een geloof uit Mongolië, ze kidnapte kinderen, maar zorgde voor ze als hun eigen kind, waarschijnlijk zodat de kinderen hetzelfde gingen doen als hun ouders.... Genoeg informatie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In Mongolie, waar Mongoliers zijn de meeste mensen Nomaden en reizen dus van plek naar plek. Vaak met paarden.
Waarschijnlijk had hij nog nooit een auto gezien, en dacht dat het een eng beest was ofzo.

Jij bedoelt waarschijnlijk iemand met het Syndroom van Down? Tja waarom doen mensen dingen, rare dingen, leuke dingen, stoute dingen, domme dingen.....
Alleen diegene die ze doet kan dat beantwoorden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk: In mongolië, waar mongolen wonen zijn de meeste mensen Nomaden....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee, maar degene voor mij, gaat er gelijk vanuit dat iemand die Mongoliër typt iets anders bedoelt.. beetje vreemd..
maar goed ik weet het antwoord op je vraag niet.. maar mensen uit Mongolië hebben wel degelijk auto's gezien, want die heb je daar ook, en in buurlanden waar ze heen gaan voor handel enz enz, ook al hebben de meeste mensen ze zelf niet, de meeste mensen kennen ze ongetwijfeld wel...

Ik heb het programma wat je bedoelt niet gezien, misschien als je een naam en datum weet kan ik je wel antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er inderdaad vanuit dat hij dat bedoelde. Als hij het volk wilde noemen had hij wel Mongolen geschreven, want dan wist hij waar het over ging. Maar mensen die Mongool gebruiken om een mens te typeren, die gebruiken zulke domme woorden als Mongoliër.
Dit was wijle Bart de Graaf, hij deed dit om de politie wat te doen te geven. Was in R,dam word soms herhaald op kanaal 101 bnn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding