Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom mist er linksonder een gedeelte bij het Karwei-logo?

Ik vroeg me altijd al af waarom het lijkt alsof er een deel mist van het Karwei-logo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Daar heeft waarschijnlijk een hippe reclame/marketing afdeling een heel mooi antwoord opgegeven toen de directeur hetzelfde vroeg, jammer genoeg zullen wij er naar moeten gissen. Misschien was het antwoord doe-de-rest-maar-zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het karwei nog niet af is. Als het af was had je karwei niet nodig...
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Omdat de maker van het logo dat mooi vond.
Het klinkt heel kortaf, maar daar komt het wel op neer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is iets dat erg opvalt, en dus ook blijft hangen. Apple maakt hier ook gebruik van. Het is een slimme marketing-truc. Er zit geen specifieke gedachte achter, het enige doel hiervan is opvallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat het een poging is om het stuk dat mist samen met het schreefje van de 'W' op een kast te doen lijken of een meubelachtig iets maar het is niet echt goed uitgewerkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zag dat vandaag eigenlijk voor het eerst dat het logo van Karwei gewoon - heel simpel - linksonder een hoek mist. Hij heeft daar dus geen punt...

Geen punt, dus, bij Karwei.

Wat een simplistisch idee maar wel lekker uitgewerkt. Gewoon lekker dom bezig zijn.

Het logo heeft nu feitelijk 2 punten...
En tja... die heb je dan beide weer nodig om op een werkende weblink te komen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding