daar is een woordenboek voor. In een normaal woordenboek staat ook hoe een woord word uitgesproken, maar onder de link vind je het ook.

Verder is het en kwestie van gevoel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel handig. Heb de link gelijk opgeslagen +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie, die genoemde link.
ik wil je ook wijzen op www.vertalen.nu. dit is een hele simpele site, ze hebben niet echt alle vertalingen in huis, maar hier kun je de uitspraak van woorden van andere talen horen.
In het woordenboek staan meestal tussen haakjes de uitspraken van m.n. moeilijke woorden beschreven (zie ook buitenlandse wrdnboeken. ) Questie van opzoeken hoe dat werkt dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel leuk al die woordenboeken, maar als je écht wilt weten hoe iets klinkt, zou ik luister (woorden)boeken halen uit de bibliotheek, hierin wordt altijd keurig Nederlands gesproken in het ABN, en door te luisteren (en na te spreken) leer je de officiële uitspraak.