Welk evenement in de wereld moet je tenminste 1x in je leven zien?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Carnaval in Rio de Janeiro.

Zonsopgang in de "vrije" natuur

Het licht-gekleurde fonteinenspel in Barcelona

Je zou het niet zo makkelijk aannemen van mij, maar het is zo dat je éénmaal in je leven bewust zou moeten zien dat je in slaap valt, of dat je wakker wordt... Het is zo´n intense ervaring dat het je hele leven op zijn kop kan zetten... Dus het bewust in slaap vallen (of als je daar meer van houdt: Het bewust wakker worden) :-)) Toegevoegd op 25-06-2009 17:17:24 - - - - - - En je hoeft er je huis niet voor uit en het kost niets en je krijgt elke dag minstens 2 kansen...

De processie met de tienduizenden pelgrims in El Rocio (zuid-spanje) De tour de France. De transhumance in zuidfankrijk waarbij alle schapen en koeien door de dorpen naar een hoger gelegen gebied gedreven worden.(1x per jaar)

Las fiestas de San Fermín in Pamplona, Spanje.

Een volledige zonsverduistering. De zonsverduistering die in augustus 1999 in Frankrijk werd gehouden was onvergetelijk! Verder zou ik graag een goede aardbeving meemaken. Wel buiten, in een gebied zonder bomen, en met goed uitzicht zodat je kunt zien of er golven door het aardoppervlak gaan.

De tour van André Rieu, met dat enorme decor. Ga er in september heen in de Arena.

sterren aan de hemel , kunnen ook mooi zijn =) Toegevoegd op 25-06-2009 20:16:04 sterren aan de hemel , kunnen ook mooi zijn =) & de 7 wereld wonderen !!!

Napels zien en dan....hemelse taferelen met prachtige sterren!

Het burning man festival in Nevada. Het meest indrukwekkende evenement dat ik ooit in mijn leven heb mogen meemaken en eigenlijk de enige reden om nog ooit naar de VS te gaan.

Volgende week met duizenden mensen naar Metallica, dat wordt wel tof. Ik denk dat met een uitzinnige menigte naar om een band heen staan onvergetelijk is. Zo zou ik er een arm voor geven om hier naar te kunnen gaan: http://www.youtube.com/watch?v=99I7gpswhQ4

de kamasutrabeurs

Een kuikentje dat zich een weg uit het ei pikt.

Ha, dat Lopendvuurtje; Het Noorderlicht zou ik graag eens in het echt zien.

Ik heb 1 keer een opening meegemaakt van de olympische zomerspelen. Dat was erg indrukwekkend en onvergetelijk.

Zonsondergang op Bonaire, een safari en het wild in Kenya, een sledehondentocht in fins lapland

De finale van de WK voetbal..

De Great Ocean Road. Waanzinning om te zien. Het is een hele mooie ervaring!

Bronnen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_ocean_road

Oeteldonks Carnaval!

Bronnen:
Ervaring

Het Zomercarnaval in Rotterdam! Echt retegezellig!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100