Ik heb een tijdje geleden met acrylverf gewerkt, en kwam op mijn blouse. Na een paar wasbeurten was het er nog niet uit. Wie weet wat ik moet doen?

De groene verfvlek is groter geworden, en volgens mij zit het ook in het bloesje zelf nu. Kan iemand mij helpen? Het bloesje was net nieuw namelijk. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zet het bloesje een tijdje in de week in onverdunde groene zeep en was het daarna nog een keer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Acrylverf verwijderen?
Acrylverf dat hard geworden is, is makkelijk uit kleding te verwijderen door de vlek een nacht in een kopje onverdunde vloeibare groene zeep te laten weken. Dit geldt overigens ook voor harde acrylkwasten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
knip je de vlek er dan uit? Dan hoef je hem ook niet meer in de zeep te zetten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL, maar daar wordt de bloes niet leuker van.
je moet de vlek insmeren met zachte zeep
Zachte of groene zeep is een natuurlijk product
Het is een kaliumzeep met resten loog e.d.
Het is dus geen vloeibare zeep zachte zeep is een echte pasta
Hij is omdat er penselen mee worden schoongemaakt verkrijgbaar bij de Labshop in Twello tel 0571 276340

met vriendelijke groet
Gerrit