Wat kan je met een sieraad van je ex doen dat veel voor je betekent?

Het gaat om een zilveren armbandje met initialen. Ik wil het niet verkopen, maar misschien iets anders van laten maken of ergens in doen. Heeft iemand ideeën of tips wat je nog meer kan doen?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik zou er graag iets symbolisch mee doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Symbolisch...hmm, ideetje misschien kun je het armbandje zo laten alleen de tekst veranderen...

om laten smelten tot een paar oorstekers?

Ergens in doen en wachten tot het armbandje je niks meer doet en dan idd verkopen of er een vriendin blij mee maken.

Joh, het neemt zo weinig plaats in, dus leg het in je bijouteriedoos. Kun je er later nog eens vertederd naar kijken.

De vraag is waarom het je nog zoveel doet, als het is vanwege jullie goede tijden, gewoon bewaren, mooie herinnering. als je het een mooi sierraad vindt vraag ik me af waarom je het niet gewoon zou mogen blijven dragen (maar dat is dus heel afhankelijk van je reden dat het belangrijk is). Evt laat je alleen de initialen eruit halen

Gewoon bewaren voor je kinderen of kleinkinderen.

Ga er eens mee naar een edelsmid. Ik wed dat die wel leuke ideeën heeft.

omsmelten tot een (gebroken) hartje? als hanger aan een ketting dragen. of.. in een doosje doen samen met andere dingen die je herrineren aan je relatie, leuke foto's brieven uitgeprinte e-mailtjes, overgetypte smsjes, een brief aan jezelf over je relatie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100