Dat is dat stuk dat ie staat te liften naar het postkantoor.
Prachtig stukje theater
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Youp van 't Hek - Gewetensvragen (De waker, de slaper en de dromer 1999)
Hier zit de grap in. 10 jaar te laat dus wie weet heb je hem al gevonden.
ik begrijp de grap zelf niet helemaal en was eigenlijk opzoek naar een uitleg
een jaar geleden
Annswers
een jaar geleden
Dank je :)
LeonardN
een jaar geleden
Moest em ook even twee keer horen. Je stuurt iets via de post.
Hoe zwaarder het pakket, hoe meer postzegels.
Een auto is vrij zwaar, dus alleen als je een hoop postzegels bij je hebt kan je die sturen (als in versturen). https://youtu.be/H9oa7yOECK4?t=304
eenliefhebber
een jaar geleden
dankjewel LeonardN voor de vlugge reactie en dat op een 10 jaar oud forum :D
LeonardN
een jaar geleden
Er worden hier nog dagelijks nieuwe vragen gesteld en beantwoord. Dat er direct op een oude vraag gereageerd wordt, komt omdat de de "laatste activiteiten" een soort homepagina is:
https://www.startpagina.nl/v/home/nu/ (niet omdat we 10 jaar oude vragen doorzoeken :D )