Wat is 'een vrouw met klasse'?

Vraag spreekt voor zich.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
7.9K

Antwoorden (7)

Een vrouw met klasse is geen wat. Het is een Wie.
itsme
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
nee hoor, bij "wie", vraag je om een speciaal voorbeeld. Wat is een algemeen idee van vrouw met klasse
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is onjuist.
In het geval van wie, wil de vraagsteller namen.
itsme
13 jaar geleden
Een vrouw met klasse heeft gevoel voor de nuance in de taal.
itsme
13 jaar geleden
hm. pas 1 minnetje, valt me erg mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat slaat op klasse
rose
13 jaar geleden
Nee, wat slaat op 'een vrouw met klasse'. En aangezien er niet naar een voorbeeld gevraagd wordt maar om een definitie moet je wat gebruiken. En bovendien, een vrouw met klasse is heel wat.
Voor mijn gevoel, een vrouw die zich gedraagt alsof goede manieren haar geen moeite kosten. Soort aangeboren kwaliteit zeg maar
13 jaar geleden
Dat is een vrouw die niet hoeft te zeggen dat ze klasse heeft. Ze straalt het gewoon uit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klasse zegt iets over kwaliteit.
Maar daar is dan ook werkelijk alles mee gezegd :-)

Want als b.v. een vrouw keurig spreekt, dan zal de een dat klasse vinden en de ander kouwe kak.

Wat een vrouw met klasse is, valt dus niet te beantwoorden, alleen maar door degene die een vrouw zo typeert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vrouw met klasse is een vrouws persoon met een exquise smaak en (kleding)stijl. met zeer goede contactuele eigenschappen en goede omgangsvormen en een behoorlijk opleiding. Een dame die niet oppervlakkig is en een groot ego heeft voor de wereld om haar heen. De niet op haar mondje gevallen is of alleen maar mooi van uiterlijk. Meestal hebben ze al een behoorlijk leven achter zich en zijn goed in staat zich in hun omgeving (jet set) aan te passen. Voorbeelden zijn miss universe of Maxima of dat soort types
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zeggen dat ik dat ben...
:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een vrouw die bewezen heeft, haar mannetje te staan.