Gewoon afscheidscadeau, want je neemt toch afscheid van die persoon, ook al gaat hij maar een paar maanden weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Afscheidskado misschien.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er een leuke Talisman/surprise van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook kleine reisverpakkingen meegeven, deo , haarstyling, tandpasta, handig voor in je handtas. En een leuk afscheidskado.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plamuur. Bedoeld om alle gaten te vullen die in zijn of haar leven gaan vallen door jouw afwezigheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een 'vergeet-me-nietje'. Dan nog een cadeautje met een papiertje van blauwe bloemetjes eromheen, en klaar!

Het is geen afscheid, eerder pauze-vulling. Wordt het meteen een stuk minder zwaar van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan je een attentie noemen.