Wat betekent vloggen, dat Christiaandg gebruikt in zijn vraag van 3 minuten geleden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden. De vlog is een variant op het blog (afkorting voor weblog), waarbij de inhoud voornamelijk tekst is.

Toegevoegd na 53 seconden:
zie je veel op Youtube, mensen die bijvoorbeeld een samenvatting van hun week vertellen in een filmpje.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Denk dat hij bloggen bedoelde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik daar al zei :)

vloggen = videobloggen
Youtube kanaal met allemaal filmpjes over een bepaald onderwerp

Ik denk dat het geen typfout is.