Weet iemand een snelle manier om Pools te leren?

Heb wat Poolse vrienden gemaakt en wil hele basale dingen kunnen zeggen en ook begrijpen. bijv. bij een restaurant etc etc..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.6K

Het beste antwoord

Schaf dit boekje van de serie Wat en Hoe aan, dan heb je al een heel aardig begin en het kost haast niks.

http://www.bruna.nl/boeken/wat-hoe-taalgids-pools-9789021541136
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Praten met je poolse vrienden, in het pools
In de praktijk gaat het het snelste
vraag hen de vertalingen van zinnen die je wilt leren, en schrijf ze op
In ruil leer jij hen nederlands, als ze dat nog niet kunnen
13 jaar geleden
Misschien is een snelle cursus iets voor je?
Ik heb er een voor je gevonden, nu met flinke korting.
Mocht je dit niet willen, is veel contact hebben met je vrienden ook een manier om het snel te leren.

Powodzenie!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een taal leren doe je het best door hem zoveel mogelijk te gebruiken. Praat met Polen. Lees/kijk Poolse media. Voor de basale dingen kun je misschien zo'n vakantieboekje vinden, waarin ze eenvoudige dingen uitleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je even in polen wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga een tijdje in de bouw werken.