Wat is de betekenis van no simp september?

Wat is hiervan de betekenis? Ik hoor mijn mannelijke vrienden deze maand massaal over 'no simp september'. Is dit een jongensding of geldt dit ook voor vrouwen? Kan iemand mij uitleggen wat je deze maand wel en niet zou moeten doen volgens no simp september?

3 jaar geleden
in: Taal
18.8K
TurfGraver
3 jaar geleden
Google er maar eens op.
Geen aandacht geven aan meisjes (in het kort).
tinus1969
3 jaar geleden
@Turfgraver, maak daar een antwoord van, veel helderder en bondiger dan de lange vertaalde quote van @elder 161. Zie ook https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Simp

Antwoorden (1)

Dit is een vertaling van de Engelse site:
Ook bekend als NSS, dit is een speciale toevoeging aan de memekalender, er zijn twee kanten aan de regels van deze maand:
Eerste regel: behandel deze maand geen vrouwen met respect omdat ze gewoon een vrouw zijn, behandel ze zoals je iemand anders zou behandelen, maak deze maand geen 'foto's' als je al een relatie hebt, mag je doorgaan met je walgelijke seksuele activiteiten. Als een meisje meedoet aan de voicechat over onenigheid, gedraag je dan niet verrast en vestig de aandacht niet op haar. Incel-gedrag is zo sterk dat het zo anti-eenvoud wordt dat het eenvoudig wordt. Incel-gedrag deze maand is daarom verboden.
Tweede regel: individuen mogen de OnlyFans-inhoud een hele maand niet sponsoren, inclusief abonnementen voor bepaalde streamers, niet alleen voor vrouwen. Voor zowel mannelijke als vrouwelijke streamers zijn Tier 1-subs niet meer toegestaan, alleen support van fans is toegestaan, maar niet meer dan $ 10 (inclusief twitch-inhoud) van alleen fans die een week kopen. Als je wanhopig je geld wilt weggooien, gooi het dan naar liefdadigheidsinstellingen over de hele wereld die steun nodig hebben, niet naar vrouwen die foto's van hun lichaam verkopen om gemakkelijk aan geld te komen.
Het niet naleven van deze regels zal resulteren in zelfbestraffing, men moet hun geslachtsdelen 5 minuten in een emmer met ijs schuiven, voor vrouwen moeten ze ijsblokken in hun slipje doen totdat het smelt.
Toegevoegd op 09 september 2020 15:33: bron