Moet ik iets uiterlijk vandaag of morgen inleveren?

Ik moet een werkstuk uiterlijk 5 januari inleveren. Houd dit in dat ik het vandaag of morgen voor 23:59 moet inleveren?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Taal
17.6K
LeonardN
6 jaar geleden
Het ligt nog aan de bewoording. Als de docent heeft gezegd; uitgeprint en bij mij persoonlijk zal dit wel om schooltijden gaan. Maar anders morgen op zijn laatst op 23:59:59.

Antwoorden (3)

Uiterlijk 5 januari is tot en met morgen 23:59:59.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Uiterlijk 5 januari betekent dat je het werkstuk moet inleveren op 5 januari. 5 januari is de uiterste inleverdatum.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je het op 5 januari om 23:59 moet inleveren is het vandaag. Als je het op 6 januari om 00:00 inleverd ben je te laat