Wat wordt bedoeld met "I guess they front"?

In het liedje van Coolio - Gangsta's paridise wordt in het laatste refrein gezongen: "I guess they front"

Het laatste refrein is:
Power and the money, money and the power
Minute after minute, hour after hour
Everybody's running, but half of them ain't looking
What's going on in the kitchen, but I don't know what's cookin'
They say I gotta learn, but nobody's here to teach me
If they can't understand it, how can they reach me
I guess they can't, I guess they won't
I guess they front, that's why I know my life is out of luck, fool

6 jaar geleden
in: Taal
2.1K

Het beste antwoord

TOP DEFINITION
front
Put on a fake or false personality; not keeping it real.
Don't front.

I guess they can't, I guess they won't
I guess they front, that's why I know my life is out of luck, fool

Ik neem aan dat ze niet eerlijk zijn, doen alsof, een masker dragen, niet zichzelf zijn Vrije vertalingen, maar één ding is zeker, ze zijn fake, oftewel NEP :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een uitdrukking. They front...ze liegen. Leugen om best wil.