Educatieve Maatregel Alcohol en verkeer.

Toegevoegd na 1 minuut:
De EMA is een driedaagse cursus over de risico’s van alcoholgebruik in het verkeer.

Het doel van deze cursus is herhaling van alcoholgebruik in het verkeer in de toekomst te voorkomen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar EMA kan ook verwijzen naar:

* East Midlands Airport, een vliegveld in Engeland
* EMA (motorfiets), een Duits historisch motorfietsmerk
* EMA (programma), de Sloveense voorronde voor het Eurovisiesongfestival
* Eerste Meierijsche Autobedrijf, een voormalig openbaar vervoers-(bus)bedrijf uit Valkenswaard
* Electrische Museumtramlijn Amsterdam
* European Medicines Agency, EMA is een niet officiële afkorting. Tot december 2009 was de naam: European Agency for the Evaluation of Medicinal Products, met de eveneens niet officiële afkorting EMEA
* Europees Milieuagentschap
* MTV Europe Music Awards, MTV's evenement waarin prijzen worden gegeven voor de beste muziek volgens de Europeanen in verschillende categorieën
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
European Music Awards.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft meerdere betekenissen
Zie afbeelding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een EHBO cursus gedaan en die heette EM-A