wat betekent deze kladschriften op de buitenmuur van bekende in Duitsland?

Ik kreeg vorige week deze foto's van een vriend en daar een vriend waar zijn voorgevel beklad was met deze teksten !!!! Weet iemand wat dit betekend??

Toegevoegd na 2 minuten:
er stond ook een hakenkruis bij !!! foto is niet gedownlaod!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Taal
1.5K

Antwoorden (1)

187 betekent voor sommige groepen (een bedreiging met) moord of de dood.
Antoni
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
snap het niet helemaal....de link
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Niekielienie -187 wordt door politie gebruikt om moord/dood aan te geven
-bendeleden gebruiken deze term om mensen te bedreigen
Wat begrijp je niet? 187
187 cop code in detriot and california for murder/death/kill but it got picked up by the public ganstas like to use the term 187 to threatern people
(cop) :187 on 5th street i repeat 187 on 5th street (gansta) 187 to yall motherfuckers
#kill#murder#death#niggas#fool
by EaSy G September 28, 2005
Antoni
6 jaar geleden
Ja, volgens https://en.wikipedia.org/wiki/187_(slang) wordt de code 187 ook gebruikt in Duitsland.
BarendV
6 jaar geleden
"Gove" staat voor "getuige" in het Koerdisch. En "guve" staat voor "de duivel" in het Koerdisch. Laten we hopen dat er iets anders staat in een andere taal...