hoe kun je het 'dwarrelplein' van de efteling vertalen naar het Engels?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Taal
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het staat in de volgende context: "De komende periode kunnen bezoekers, geheel in het thema van Aquanura, een bijzonder grote kikker kussen op het Dwarrelplein tijdens een Wonderlijke Ontmoeting met Prinses Anura."

Het beste antwoord

"The whirling square", wellicht.

Toegevoegd na 45 minuten:
Of "Whirling plaza" of "Whirling place".
Het plein dankt zijn naam aan het werkwoord 'dwarrelen', wat een onregelmatige beweging is die de grote stromen bezoekers hier ondernemen, op weg naar het park of terug naar de uitgang.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!! Dat maakt het een stuk duidelijker!