Wat betekend shelf date?

when is your shelf date? word me gevraagd.

Toegevoegd na 7 minuten:
Zou het deadline kunnen betekenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.4K

Het beste antwoord

Andere antwoorden (4)

Dat betekent ongeveer hetzelfde als:
"Wat is je uiterste houdbaarheidsdatum?
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd
AWM
13 jaar geleden
Nee, Balls, iets wat over zijn 'shelf life' is, is tevens 'past it's shelf date'.
Ik denk dat de vraagsteller het engels niet helemaal beheerst. 'Shelf life' is een in de u.s.a. gebruikte term voor bijvoorbeeld cosmetica. Een houdbaarheidsdatum. Een 'expiry date' staat dan vaak weer op voedsel.

Misschien wel men weten hoe oud je bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://yedda.com/questions/Difference_shelf_life_expiry_date_2734317796168/

geeft wat meer inzicht in jouw vraag
een soort deadline idd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of the shelf = uit voorraad leverbaar.
Shelfdating is zoeken naar iemand die per direct beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof dat er gevraagd wordt wat jou leeftijd is.

Toegevoegd na 58 seconden:
geboorte dag op een andere manier van het Engeld ieder op zijn manier, of diegene heeft de vraag niet goed gesteld.