Wat betekent ''simultaneously electric teal water''?

Ik las het ergens over een eiland, maar ik begrijp niet wat ermee bedoeld wordt. Ik hoop dat iemand kan helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

"Teal" is een blauw-groene kleur, die wel kan passen bij het water rond een tropisch eiland. Het "electric" moet misschien metaforisch opgevat worden, zonder context kan ik daar geen antwoord op geven. Toegevoegd na 1 uur: Nog iets verder doorzoeken levert op dat "electric teal" samen ook een indicatie van een kleur is, een fellere/opvallendere variant van "teal". Waar die boilers en kranen van de andere antwoordgevers vandaan komen is mij echt een raadsel!

Dat is een warm-koud kraan vanuit een tank of boiler die je vaak in vakantiehuisjes ziet waar geen gas aansluiting is. Nu ook vaak met (zee)blauwe ledverlichting te koop zoals ook hier: http://nl.aliexpress.com/item/Instant-Hot-Water-Faucet-Blue-LED-Lights-Instant-Electric-Faucet-Water-Heater-Dual-Hot-and-Cold/32389412526.html?isOrigTitle=true De kraan kan 2 kanten 2 uit om water op juiste temp. te krijgen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100