Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent ''simultaneously electric teal water''?

Ik las het ergens over een eiland, maar ik begrijp niet wat ermee bedoeld wordt. Ik hoop dat iemand kan helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Taal
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

"Teal" is een blauw-groene kleur, die wel kan passen bij het water rond een tropisch eiland. Het "electric" moet misschien metaforisch opgevat worden, zonder context kan ik daar geen antwoord op geven.

Toegevoegd na 1 uur:
Nog iets verder doorzoeken levert op dat "electric teal" samen ook een indicatie van een kleur is, een fellere/opvallendere variant van "teal". Waar die boilers en kranen van de andere antwoordgevers vandaan komen is mij echt een raadsel!
(Lees meer...)
gvrox
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dacht ik ook. +
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankje! Dit past perfect in de context
gvrox
8 jaar geleden
@conqie maar het electric kan alleen op teal of op water slaan; nergens wordt het woord tap/faucet/boiler/shower genoemd, of iets anders dat je de richting opstuurt van dat het water elektrisch verwarmd wordt. Maar toch bedankt voor je toelichting, dat is iets dat we van amadea nooit krijgen :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding