Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik postcodes makkelijk onthouden (handig voor mijn werk)?

Ik zoek een ezelsbrug om de postcode langer te onthouden zodat ik hem later tijdens het gesprek niet nog eens moet opzoeken en zo efficienter kan werken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Taal
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In het gesprek schrijf de postcode direct op . Er bestaan postcode kaarten . Voor iedere plaats of streek . Postcode programma altijd op computer stand-by . Straat huis nr postcode en anders om . Maar vaak het beste begin in een gesprek je zelf voorte stellen en dan direct gegevens klant en die direct invullen . En dan pas verder . Succes .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Waarom zou je het niet opschrijven? Dat kan in principe zelfs op een klein leitje met een griffel. Dan kan je simpel na alle handelingen de code weer wegvegen en de volgende ervoor in de plaats schrijven.
Amadea
9 jaar geleden
Dat zie ik als moeilijk doen terwijl het makkelijk kan (en bovendien minder foutgevoel is!).

Andere antwoorden (1)

Er zit geen logische relatie tussen postcode en plaats, en ezelsbrug is daarom lastig.
Maar de postcodes veelvuldig voor jezelf herhalen helpt veel(=kracht van de reclame hè?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding