Wat staat hier? (Chinees)

http://benbever.home.xs4all.nl/overige/Screen%20shot%202014-09-09%20at%203.14.26%20PM.png

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Taal
1.4K

Het beste antwoord

Het staat "Onder Daejeon" op.
Daejeon is een plaats in Zuid-Korea.

Toegevoegd na 12 uur:
Eerste karakter 大 betekent groot of hoog
Tweede karakter 田 betekent veld of bouwland
Derde karakter 下 betekent onder, naar beneden of neerhalen

Maar ik kan de eerste karakter verwarren met 六 of 尢.
六 = zes
尢 = zwak
En de tweede karakter ook verwarren met 由 of 申.
由 = volgen, vooroorzaken, reden, van, vanwege
申 = uitbreiden, verklaren, uitleggen

Of zijn ze eigenlijk Kanji van Japans?
Kanji vertaling:
大田下 = "Ota onder" uit de google vertaling (Ota is een Japanse stad)
大 = groot
六 = zes

田 = rijstveld
由 = reden, waarom?
申 = 9de teken van de Chinese dierenriem: Aap
下 = hieronder, afdalen, naar beneden

Toegevoegd na 18 uur:
Ik heb de google laten zoeken naar 大田下 en die wordt in Nederlands vertaald:
https://translate.google.nl/translate?sl=zh-CN&tl=nl&js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2Fsearch%3Fq%3D%E5%A4%A7%E7%94%B0%E4%B8%8B&edit-text=

Toegevoegd na 18 uur:
Met een andere vertalingssite Zita betekent 大田下: "Onder het veld"
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Koreaans is toch een heel andere taal dan Chinees?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar ik denk niet dat een plaats in Korea relevant is.
Qua characters door google translate halen was ik zelf al tot "groot" "veld" "onder" gekomen, maar daar kan ik niks van maken, maar misschien een Chinees wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zult wel gelijk hebben. Ik ben een beetje nieuwsgierig naar een object in de foto. Wat voor een object was het?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De binnenkant van een stuk massproductiespeelgoed.
bedankt voor je antwoord, maar het antwoord heb ik nog niet gevonden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
toch bedankt