Wat wordt er in het youtube fragment gezegt?

Ik vond een oud spelletje in de kast. Namelijk battlefield bad company 2. En opeens toen ik het speelde drukte ik ergens op en toen hoorde ik iets wat me omver blies.
Het klonk geniaal. maar wat wordt er nu in het russisch gezegt en wat is de vertaling ervan ?
Het stuk wat ik bedoel begint op : 4:21 en eindigt op 4:38

http://www.youtube.com/watch?v=LitOtb72vFo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Had je maar ergens "in het Rusisch" in je vraag geplaatst. Zeker dat er dan iedere Rus die hier rondloopt op je vraag zow hebben geklikt.

Antwoorden (1)

Idd best genius XD
Het zijn waarschijnlijk gewoon de doorgaans uitspraken van de soldaten in Battlefield Bad Company 2 zijn maar dan in het russisch met de stem van een recon.
Ik hoorde meerdere keren medic geroep worden en ik hoorde volgens mij ook Ammo. In ieder geval zullen de uitspraken te maken hebben met de volgende zaken:
- Spotten van verschillende soorten units. Elke soort speler (assault, recon, etc.) hebben een eigen (of zelfs meerdere) spot oproepen, zelfs verschillende voertuigen hebben een eigen spot oproep.
- Roepen om medic.
- Roepen om ammo.
- Roepen om het gooien van granaat of een binnenkomende granaat.
- Geraakt worden (weet ik niet zeker meer.)
- Team mates die doodgaan (weet ik ook niet zeker meer voor deze specefieke game.)

Het spijt me dat ik het niet kan vertalen maar nu ben ik door jouw vraag ook benieuwd geworden op een nauwkeurig antwoord. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt. Ik ben zelf ook benieuwd. Ik wil graag de Russische manier en de vertaling erbij. Want het klinkt wel awesome in Russisch
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het klinkt здорово in Russisch. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
klopt ik heb een russiche gamer gesproken. hij zei dat het een verkapte vorm van russisch is en dat het inderdaad zoiets als wat jij zei klinkt haha. maar in het youtube fragment zeggen ze iets van "prepassa" en dat lijkt niet op здорово