Als er wordt vermeld, als beste getest'' wordt er dan bedoeld dat iets het best getest is of als beste uit de test is gekomen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Taal
3.5K

Antwoorden (3)

In tests worden alle producten op dezelfde manier getest. Dus er wordt er niets het best getest, noch het meest slecht.

Met "als beste getest" wordt bedoeld dat het betreffende product als beste uit de test is gekomen. De prijs ervan heeft daarbij nog geen rol gespeeld; het gaat puur om de degelijkheid, bruikbaarheid en duidelijkheid van het product.

Voor "beste koop" wordt ook de prijs daar nog bij betrokken.

Maar je hebt absoluut gelijk dat de kreet "als beste getest" niet helemaal correct is. Waarschijnlijk is dat zo gedaan omdat dit "als beste bekt"
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
top. dankje voor de uitleg
Daar blijven ze graag vaag over en zegt dus niets, gewoon reclame stunt. Een fabrikant die echt het best uit een test komt, laat dat echt wel duidelijk weten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de sticker "als beste getest" betekent niets meer of minder dat het het meest gezonde product is in die categorie. Eigenlijk zou er dus moeten staan "als gezondste uit deze categorie" maar dat past niet op zo'n klein stickertje. Zo kan een pot mayo als beste uit de test komen, maar het is nog altijd ongezonder dan een fles ketchup dat niet als beste is getest.