Wat zegt een veiligmeester als hij zo snel praat?

Hij praat wel zo leuk alleen verstaat niemand het gok ik ;p

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Taal
1.5K

Het beste antwoord

5, 7, 10, 15. 15 geboden iemand meer!? 18 door die meneer daar, 20, 24, 30. 30 euro geboden, iemand meer!? Niemand meer? Eenmaal, andermaal, niemand meer? Niemand meer? Verkocht, de lamp is verkocht voor 30 euro. 30 Euro geboden door meneer met nummer.. de antieke tafellamp gaat naar meneer met nummer...
Dit is natuurlijk maar een voorbeeld, iedere veilingmeester heeft zijn/haar eigen stijl. De meeste mensen die op een veiling afkomen, doen dit vaker en kennen het spel. Zij bekijken van tevoren de te veilen stukken en bieden alleen op het gene zij echt willen hebben. Zij melden zich aan en krijgen een bordje met een nummer, dat bordje kunnen zij omhoog houden op het moment dat zij bieden, de veilingmeester ziet dat en meld het overige publiek dat dat bedrag geboden is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kierkegaard47
10 jaar geleden
Ook wel eens meegemaakt: Nu nummer 75 van onze catalo... : BOEM! RINKELDEKINKEL! Veilingmeester, onverstoorbaar: Nummer 75 wordt niet geveild. Nummer 76...
Castle
10 jaar geleden
Hahaha ik zie het al voor me ;)
flyingcrow
10 jaar geleden
;-)
Reddie
10 jaar geleden
Ik denk hierbij meer aan Auction kings.
Daar wordt tussen de bboden door ge-brbrblabrbrd.
Volgens mij zeggen ze niets, maar zorgen ze er vooral voor dat er geen stilte valt.
Net als bij de Amerikaanse commercials. Vooral doorpraten zodat mensen niet kritisch kunnen nadenken.