Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je een leuk onderschrift bedenken voor foto´s?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
7.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze zijn goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zei nog zo: Geen bommetje

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

door je creativiteit en humor te gebruiken. misschien moet je een paar Donald Duckjes vooraf lezen ter inspiratie.

Toegevoegd na 4 minuten:
als het niet lukt moet je ze maar hier onder je vraag zetten, dan verzin ik wel wat :-)

Toegevoegd na 30 minuten:
nou bijvoorbeeld:
die linker man zegt: "kijk eens, dat is nog eens een fanatieke tafeltennisser" en die op de grond ligt zegt zoiets van "aaaaahhhhh"

Toegevoegd na 31 minuten:
die linker man zegt: "wat is hij aan het doen?" zegt dat meisje: "hij is zijn lenzen kwijt"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door in tijdschriften te bladeren.Er staan leuke kopteksten in en daar wordt je heel creatief van. Ik heb vroeger eens een scrapboek over onze honden gemaakt.Met behulp van het tijdschrift "Hart voor dieren" heb ik er prachtige teksten onder gezet door ze uit te knippen en onder de foto's te plakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
out of the box denken, associeren tot in het absurde bv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer met zo weinig mogelijk woorden, zo veel mogelijk te zeggen....!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoeken naar iets specifieks in de foto en dat benadrukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een trefwoord hebt dan moet je hem hier invullen en dan word er een slogan voor je gemaakt .

http://www.sloganizer.net/en/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij deze foto zou ik zetten, "mam ben je nog kwaad"?? het heeft met fantasie te maken ,je eerste gedachte zet je er meteen bij. Ik vind dit een geweldige foto,ik wet niet wat er allemaal gebeurd is. Maar in mijn beleving is er iemand helemaal uit zijn panty gegaan haahhaa.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij zingt sjalalie en ik doe een aangepaste dans erbij :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding