wat is dit in het engels? (zie uitleg)

hallo,

ik ben een boek aan het schrijven, maar ik heb moeite met omschrijven/beschrijven van dingen.

hoe kan ik dit verbeteren.

met vriendelijke groet,

youris

(eventueel mag je de brief neter maken, doormiddel van extra zinnen toevoegen)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eh wat???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke brief? Mis ik iets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is die "brief" je vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit je Engels huiswerk of is dit echt een brief die je iemand wil schrijven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@matinm
het gene bij de extra uitleg is de brief @colconbri
ja die brief is de vraag. @geertien
dit is echt een brief die ik wil opsturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Youris, aan wie schrijf je de brief?
Aan een persoon? Zo ja, waarom aan die persoon?
Aan een bedrijf/groep/vereniging etc? En waarom?
Als je hier een antwoord op geeft kunnen we een betere brief voor je maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik schrijf het aan meerdere personen met het zelfde beroep, waarom omdat zij verstand hebben van het gene wat ik wil weten. ps: ik ben hier op goeievraag ook al goed geholpen met het maken van beschrijvingen/omschrijven, maar ik wil eens weten hoe engelse schrijvers mij daar in kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik schrijf zelf namelijk ook in engelse style

Antwoorden (5)

Dear mr/ms,

I am Youris and I have a question. I am a writer and currently I write a new book. During the writing I encounter some problems discribing a character or situation. Can you provide some clues how I solve this.

Thanks in advance,

Youris
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
google vertalen gebruiken. Knip en plak de tekst in google vertalen en voila. Kan gewoon online en je hoeft ervoor niets te instaleren. Heel makkelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dear sir or madam,

My name is (Youris) and I have a question. I am a writer and currently I am writing a new book. In the process I do at times encounter problems describing characters or situations. I wonder if you could give me any suggestions how best to deal with this problem.
I thank you in advance,

Yours truly,

(Youris)

Met dank aan sgrijvvaud die ook al een mooie had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt er op of Engels je moedertaal is! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-) Dat was wel het streefdoel aan de universiteit. 'Near native', heette dat. Niet-te-onderscheiden van echt. Maar in Engeland zelf viel ik tenslotte toch bijna altijd door de mand.
Dear Sir/Madam,

My name is Youris, and on this moment I am in the process of writing a book. During this process I encounter some problems describing things. I would like to have some suggestions how to solve this problem and to improve my ability.
I sincerely hope you can help me, and I thank you in advance.

Yours truly

Youris
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dear .......,

I'm currently in the process of writing a book, and I'm having some problems that I hope you can help me with. The problem is that I'm experiencing difficulties describing certain things.

Would you be so kind to let me know if there is anything I can do about this?

Thanks in advance & kind regards,

Youris

Als je deze persoon nog nooit gesproken hebt, is het verstandig jezelf eerst even te introduceren voordat je begint over het onderwerp van de brief.