Wat is in het engels een goede vertaling voor:"ik vind het vervelend",dat je dat doet"?

Er zijn meerdere woorden in het engels voor vervelend en ik vraag me af welke het beste aansluit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
1.9K

Het beste antwoord

I'd rather you didn't do that.
Would you mind not doing that?
Please don't do that. It bothers me/ I find it rather irksome.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GO matinm!
Je bent net zo goed in Engels als in filosofie!

Andere antwoorden (11)

Ik zou zeggen: Please don`t do that. I don`t like it.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"I do not like you doing that"
Het is andersom, maar het is niet zo heel "zwaar" op die manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ 1 ik zou dit ook gebruiken. (zeker bij Engelse want die hebben zulke tere zieltjes ;- )
It is annoying that you do that, zoiets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm die van mij is toch wel duidelijk het minst mooi xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
it is annoying that you do that, zoiets? Ik zou alleen het zoiets weglaten ;-)
I don't like what you are doing at all.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I think thats anoying

Toegevoegd na 55 seconden:
I think thats anoying what you are doing
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gebruikte woord "aansluit" doet een kontekst danwel verband met een situatie vermoeden. This omission is presumably an annoying one. Like counting sheep on a tin roof. It is not the counting, it is the sheep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
It's boring, to see you doing that.
Of netter:
I don't like it, to see you doing that.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I think it's rather annoying what you're doing. Dat is vervelend als in irritant.

Iets zachter uitgedrukt: I think it's not very nice what you're doing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I find annoying thing you do.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Als je engels niet zo goed is.. geef dan ook geen antwoord. Of haal het even door een vertaalmachine.
It bothers me you are.....**** ing .....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
i find it irritating that you are doing that