Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat betekend akkoord disclaimer?

Wat betekend akkoord disclaimer nou precies?

Toegevoegd na 26 minuten:
Dank jullie beiden voor de snelle antwoord! Ik vind het wel moeilijk om een beste antwoord te aan te wijzen. Ik heb jullie beiden iig een plusje gegeven.

Verder laat ik de vraag een tijdje open staan en aan de hand van diegene die de meeste thumbs up heeft kies ik de beste antwoord.

Toegevoegd na 2 dagen:
Jaja, en we hebben een winaar!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Taal
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een vrijwaringsclausule of disclaimer is een korte tekst waarin iemand zijn of haar aansprakelijkheid in een bepaalde risico houdende aangelegenheid of situatie afwijst of beperkt. Met andere woorden de verkoper dekt zich in voor de vermelde punten.

Het woord disclaimer is afkomstig van het Engelse werkwoord to disclaim, wat "afwijzen" of "verwerpen" betekent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat betekent dat je de disclaimer hebt gelezen en daar je daarmee akkoord gaat.

Meestal staat er bij die optie een link naar de disclaimer van de site. Dat is een overeenkomst waarbij je accepteert dat de site niet verantwoordelijk is voor nadeel of schade die je ondervindt als gevolg van het gebruik van de site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding