Waar kun je het beste Engelse teksten lezen oefen?

Ik heb dyslexie en ik vind het heel erg lastig om Engelse teksten te lezen.
Weet iemand een site of iets waar je dit goed kunt oefenen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Taal
1.4K

Het beste antwoord

Er zijn inderdaad heel veel educatieve sites en lesmethodes, maar je kan ook gewoon eens een kinder- of jeugdboek lezen. Bijvoorbeeld de boeken van Roald Dahl; die zijn in het Engels vaak nog leuker ook. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt ik heb er zeker wat aan!! :)

Andere antwoorden (2)

Je kunt Studyflow gebruiken, zo kun je direct het antwoord bekijken nadat je de vraag beantwoord hebt. Wel even een accountje aanmaken.

Vriendelijke groeten,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet op welk niveau je wilt lezen maar de examenbundels zijn altijd erg handig en goed! Niet alleen teksten maar ook vragen en antwoorden staan erin. Vaak staat er ook een lijst in met veel voorkomende woorden in leesteksten en vragen. Erg handig! De examenbundels kan je op sommige scholen lenen en anders kan je overwegen er 1 aan te schaffen.